Ora victorioasă – Intervalul 1

#provocarea100SethDiverse
În cartea ”5 am Club”, Robin Sharma vorbește despre ”ora victorioasă”, între 5 și 6 dimineața. E foarte important ce a descoperit el că face ca această oră să fie maxim de eficientă și să seteze întreaga zi pentru succes: FORMULA 20 / 20 / 20.
Această formulă presupune:
  1. Intervalul 1

primele 20 de minute (de la 5 la 5.20) să faci o activitate fizică intensă, în care să transpiri.
Beneficii:
  • scade semnificativ nivelul de cortizol (hormonul fricii, care obosește suprarenalele si care e demonstrat științific că e în cantitate mai mare dimineața în corp);
  • transpirația după un antrenament eficient eliberează BDNF – factorul neurotrofic derivat din creier – care repară celulele creierului distruse de stres și accelerează formarea conexiunilor neuronale;
  • crește nivelul dopaminei și al serotoninei (hormonii ”fericirii”)
  • se intensifică metabolismul și arderile
  • mai multă concentrare și productivitate;
  • crește nivelul de energie;
  • scade nivelul de stres = trăiești mai mult
2. Intervalul 2 – de la 5:20 la 5:40 să reflectezi (scris în jurnal, meditație, rugăciune, contemplare) – am scris despre el aici.
3. Intervalul 3 – de la 5:40 la 6 să te dezvolți (citești cărți, asculți audiobook-uri, podcasturi, studiu) – am să revin cu detalii.
Legat de primul interval vă propun o serie de exerciții intense numai bune de făcut în primele minute din zi:
Să-mi spuneți dacă l-ați testat, cum a fost

#provocarea100Seth #ziua79

Citește în continuare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Ina Lupu pe social media
Instagram
YouTube
Meniu